Priėmimas

Prašymo priimti mokytis 1-10 kl. forma

Prašymo priimti mokytis 11 kl. forma

 

 

PATVIRTINTA
Vilniaus Simono Konarskio vidurinės mokyklos direktoriaus
2012 m. kovo 16 d.
įsakymu Nr.V-176

 

 

VILNIAUS SIMONO KONARSKIO VIDURINĖS MOKYKLOS MOKINIŲ PRIĖMIMO KOMISIJOS DARBO TVARKOS APRAŠAS

 

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

1. Priėmimo į Vilniaus Simono Konarskio vidurinę mokyklą tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato asmenų priėmimo mokytis pagal pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas į Vilniaus Simono Konarskio vidurinę mokyklą (toliau – mokykla) tvarką, bendruosius klasių komplektavimo kriterijus, dokumentus, kuriuos turi pateikti į mokyklą priimami asmenys, prašymų priėmimo ir registravimo tvarką, priėmimo į mokyklą įforminimą.
2. Šiame Apraše vartojamos sąvokos:
Gyvenamoji vieta – pagrindinė vieta, kurioje asmuo faktiškai dažniausiai gyvena ir su kuria jis yra labiausiai susijęs.
Klasė – pastovi mokinių grupė, kuri vienerius mokslo metus drauge mokosi pagal to paties lygio pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą.
Mokyklos aptarnavimo teritorija – mokyklai priskirta teritorija, kurią nustato Vilniaus miesto savivaldybės taryba (toliau – Savivaldybės taryba).
Mokymo sutartis – mokinio ir švietimo teikėjo susitarimas dėl mokymo ir mokymosi.
Savivaldybės mokykla – mokykla, kurios savininkė arba viena iš dalininkų yra savivaldybė (kai valstybė nedalyvauja dalininkės teisėmis).
3. Kitos šiame Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme ir kituose teisės aktuose apibrėžtas sąvokas.
4. Aprašas skelbiamas Mokyklos interneto svetainėje www.konarskio.vilnius.lm.lt.
5. Mokyklos vadovas atsako už šio Aprašo paskelbimą mokyklos bendruomenės nariams (mokiniams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems suinteresuotiems asmenims).


II. ASMENŲ PRIĖMIMO Į SAVIVALDYBĖS MOKYKLAS BENDRIEJI KRITERIJAI

6. Asmenys į Mokyklą mokytis pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka pritaikytas bendrojo ugdymo programas priimami vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 29 straipsniu, Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768, Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-1019 (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 20 d. įsakymo Nr. V-1369 redakcija), Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556, Vidurinio ugdymo programos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2006 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. ISAK-1387 (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 21 d. įsakymo Nr. V-1392 redakcija), kitais teisės aktais ir šiuo Aprašu.
7. Į Mokyklą:
7.1. mokytis pagal pradinio ugdymo programą, pagrindinio ugdymo programos pirmąją ar antrąją dalį pirmumo teise priimami vaikai, gyvenantys mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje. Tėvams (globėjams, rūpintojams) ir vaikui pageidaujant mokytis kitoje, nepriskirtoje mokykloje, vaikas priimamas tuo atveju, jei mokykloje yra laisvų vietų, vadovaujantis šio Aprašo III-VI skyriais;
7.2. asmenys, pageidaujantys mokytis pagal vidurinio ugdymo programą, mokyklą renkasi patys. Į Mokyklą mokytis pagal vidurinio ugdymo programą pirmumo teise priimami mokiniai iš Savivaldybės teritorijos;
7.3. asmenys, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, priimami į mokyklų specialiojo ugdymo skyrius ar specialiąsias klases (grupes);
7.4. mokinys, nutraukęs mokymąsi, Lietuvos Respublikos teisės aktuose ar sutartyse nustatyta tvarka gali jį atnaujinti toje pačioje ar kitoje mokykloje.
8. Pažymas apie gyventojo deklaruotą gyvenamąją vietą ir šeimos sudėtį (jei tokia pažyma reikalinga) mokyklos administracija gauna (esant tėvų sutikimui) iš Vilniaus miesto gyventojų registro teisės aktų nustatyta tvarka.
9. Mokyklos klasės komplektuojamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 patvirtintomis taisyklėmis.
10. Asmuo, pageidaujantis mokytis, mokyklos direktoriui pateikia prašymą. Prašymą už vaiką iki 14 metų pateikia vienas iš tėvų (globėjų, rūpintojų). 14–16 metų vaikas prašymą pateikia pats, turėdamas vieno iš tėvų (globėjų, rūpintojų) raštišką sutikimą.
11. Mokyklos vadovas ar jo įgaliotas asmuo užtikrina, kad mokiniai iki 18 metų ugdymo procese dalyvautų tik Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro nustatyta tvarka pasitikrinę sveikatą ir pateikę nustatytos formos vaiko sveikatos pažymėjimą (forma Nr. 027-1/a), išduotą ne anksčiau kaip prieš metus (Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2000 m. gegužės 31 d. įsakymas Nr. 301 „Dėl profilaktinių sveikatos tikrinimų sveikatos priežiūros įstaigose“).
12. Prašymai mokytis pagal formaliojo ugdymo programas priimami mokyklos raštinėje nuo einamųjų metų sausio 2 dienos iki rugpjūčio 15 dienos. Atskirais atvejais prašymų priėmimas gali būti pratęsiamas. Prašymai registruojami teisės aktų nustatyta tvarka.
13. Asmenų priėmimą į mokyklą vykdo Mokinių priėmimo komisija (toliau – Komisija) ir mokyklos direktorius.
14. Mokyklos direktorius:
14.1. kiekvienais kalendoriniais metais iki kovo 1 dienos įsakymu tvirtina Komisijos sudėtį ir jos darbo tvarką (toliau – Tvarka). Komisiją sudaro pirmininkas, sekretorius ir nariai. Tvarkoje nurodoma Komisijos darbo pradžia ir pabaiga, darbo vieta, posėdžių grafikas, Komisijos narių atsakomybė, mokinių ir tėvų (rūpintojų, globėjų) informavimo tvarka, Komisijos posėdžių protokolų ir asmenų pateiktų dokumentų saugojimo vieta ir terminai;
14.2. įsakymu tvirtina į mokyklą priimtųjų asmenų sąrašus, sprendžia priėmimo metu iškilusius klausimus.
15. Komisijos posėdžių grafikas ir darbo vieta skelbiami viešai (interneto svetainėje, skelbimų lentoje ir t. t.).
16. Pirmasis Komisijos posėdis kviečiamas pasibaigus ugdomajai veiklai pagal Bendruosius ugdymo planus.
17. Komisija viešai skelbia priimtų mokinių sąrašus. Asmenis, kurių prašymai nebuvo patenkinti, mokykla informuoja individualia tvarka ir nurodo atsisakymo priimti į mokyklą priežastis.
18. Jei į mokyklą, prasidėjus mokslo metams, atvyksta:
18.1. asmuo, gyvenantis mokyklai priskirtoje aptarnaujamoje teritorijoje, o mokykloje nėra laisvų vietų, jis priimamas į klasę ar grupę vadovaujantis Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768, 25.7 punktu arba siunčiamas į artimiausią tą pačią programą vykdančią mokyklą;
18.2. asmuo, gyvenantis mokyklos aptarnaujamoje teritorijoje, ir mokykloje yra laisvų vietų, sprendimą dėl mokinio priėmimo į atitinkamą klasę priima mokyklos direktorius;
18.3. asmuo, gyvenantis ne mokyklos aptarnaujamoje teritorijoje, ir mokykloje yra laisvų vietų, sprendimą dėl mokinio priėmimo į atitinkamą klasę priima mokyklos direktorius.
19. Mokinys, nebaigęs pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs mokyklos direktoriui prašymą ir mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje. Asmuo, neturintis išsilavinimą ar mokymosi pasiekimus liudijančio dokumento, priimamas mokytis tik mokyklos direktoriaus nustatyta tvarka patikrinus jo žinias bei gebėjimus ir nustačius, kurios klasės programą jos atitinka.
20. Asmuo, baigęs užsienio šalies pradinio, pagrindinio ugdymo programą arba tam tikrą jos dalį, vidurinio ugdymo programos dalį, priimamas mokytis bendra tvarka pagal Aprašo III–IX skyrius.
21. Lietuvos Respublikos piliečiai ir užsieniečiai, grįžę arba atvykę nuolat ar laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje, nemokantys valstybinės kalbos, į bendrojo ugdymo mokyklas priimami vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. rugsėjo 1 d. įsakymu Nr. ISAK-1800 „Dėl Užsieniečių ir Lietuvos Respublikos piliečių, atvykusių ar grįžusių gyventi ir dirbti Lietuvos Respublikoje, vaikų ir suaugusiųjų ugdymo išlyginamosiose klasėse ir išlyginamosiose mobiliosiose grupėse tvarkos aprašo patvirtinimo“.
22. Užsieniečio, turinčio teisę nuolat ar laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje, lenkų kilmės užsieniečio, išeivio užsienio mokykloje įgytus pasiekimus mokykla pripažįsta remdamasi mokinio turimais dokumentais. Prireikus Mokykla organizuoja įgytų pasiekimų patikrinimą ir teikia rekomendacijas dėl tolesnio mokymosi: sudaro mokiniui individualų ugdymo planą programų skirtumams pašalinti, numato, kaip ir kokią pagalbą gaus mokinys. Išeiviais laikomi Lietuvos Respublikos piliečiai, ne mažiau kaip 3 metus gyvenantys užsienyje, arba užsienio valstybių piliečiai, netekę Lietuvos Respublikos pilietybės.
23. Mokiniai, kurie išvyksta gyventi ar (ir) mokytis į užsienį, pateikę prašymą mokyklos, kurioje jie mokėsi, vadovui, lietuvių kalbos, istorijos ar visų atitinkamos klasės dalykų gali mokytis savarankiškai Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka. Pageidaujantieji mokytis nuotolinio mokymosi būdu kreipiasi į mokyklą, vykdančią nuotolinį mokymą.

III. PRIĖMIMAS MOKYTIS PAGAL PRADINIO UGDYMO PROGRAMĄ

24. Pradėti mokytis pagal pradinio ugdymo programą priimamas vaikas, kuriam tais kalendoriniais metais sueina 7 metai. Į pirmąją klasę gali būti priimami ir jaunesnio amžiaus vaikai, atsižvelgiant į individualią vaikų brandą ir pasirengimą mokyklai.
25. Į mokyklą pradėti mokytis pagal pradinio ugdymo programą pirmumo teise priimami mokykloje mokytis pageidaujantys asmenys, gyvenantys mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje.
26. Tėvų (globėjų, rūpintojų) ir vaikų pageidavimu į mokyklą gali būti priimti mokiniai, negyvenantys mokyklos aptarnavimo teritorijoje, jei mokykloje yra laisvų vietų pagal prašymo pateikimo datą.
27. Jei į mokyklą pradėti mokytis pagal pradinio ugdymo programą jau priimti visi jos aptarnavimo teritorijoje gyvenantys ir norintys lankyti tą mokyklą asmenys, o į likusias laisvas vietas yra daugiau ta pačia data registruotų prašymų, negu mokykla gali priimti mokinių, pirmiausiai priimami:
27.1. specialiųjų ugdymosi poreikių vaikai;
27.2. našlaičiai, vaikai, turintys globėjus ar rūpintojus, ir neįgalių tėvų vaikai;
27.3. mokiniai, kurių broliai ir seserys prašymo pateikimo metu jau mokosi toje mokykloje;
27.4. iš gretimos mokyklai teritorijos;
27.5. jeigu mokyklos aptarnavimo teritorijoje gyvena vaiko seneliai ar kiti artimi giminaičiai, galintys prižiūrėti ir pasirūpinti vaiku;
28. Tėvai (globėjai, rūpintojai), pageidaujantys leisti vaiką į pirmąją klasę nuo septynerių metų, pateikia mokyklai:
28.1. prašymą;
28.2. vaiko gimimo liudijimo originalą ir kopiją;
28.3. nustatytos formos vaiko sveikatos patikrinimo pažymą;
28.4. dvi vaiko dokumentines nuotraukas.
Atskirais atvejais gali būti pateikti papildomi dokumentai.
29. Tėvai, (globėjai, rūpintojai), norintys leisti vaiką į pradinio ugdymo pirmąją klasę, kai tais kalendoriniais metais jam dar nesueina 7 metai, pateikia mokyklai:
29.1. prašymą;
29.2. vaiko gimimo liudijimo originalą ir kopiją;
29.3. nustatytos formos vaiko sveikatos patikrinimo pažymą ir brandumą mokyklai patvirtinančią rekomendaciją;
29.4. dvi vaiko dokumentines nuotraukas.
Atskirais atvejais tėvai (globėjai, rūpintojai) gali pateikti papildomus dokumentus.
30. Rekomendaciją vaikui išduoda atitinkama ugdymo įstaiga, jeigu vaikas lankė ikimokyklinio ugdymo įstaigos ar bendrojo lavinimo mokyklos priešmokyklinio ugdymo grupę. Jeigu vaikas buvo ugdomas namuose (ir) ar yra nelankęs priešmokyklinio ugdymo grupės, brandumo mokyklai vertinimą atlieka mokyklos, į kurią ketinama vaiką leisti, specialistai. Iškilus neaiškumų dėl vaiko įvertinimo, vaiko brandumą mokyklai nustato Vilniaus miesto pedagoginės psichologinės tarnybos specialistai.
31. Pažymas apie gyventojo deklaruotą gyvenamąją vietą ir šeimos sudėtį (jei tokia pažyma reikalinga) mokyklos administracija gauna (esant tėvų sutikimui) iš Vilniaus miesto gyventojų registro teisės aktų nustatyta tvarka.
32. Vieno iš tėvų (globėjų) prašymu vaikas gali būti priimamas į antrąją klasę, jeigu direktoriaus nustatyta tvarka patikrinus jo žinias nustatoma, kad yra įsisavinęs pradinio ugdymo programos dalį, skirtą pirmajai klasei.
33. Asmenys, norintys tęsti mokslą pagal pradinio ugdymo programą (t. y. mokytis antroje, trečioje ar ketvirtoje klasėje) mokykloje, mokyklos direktoriui pateikia prašymą, mokymosi pasiekimų pažymėjimą ir (ar) pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje bei nustatytos formos vaiko sveikatos pažymėjimą.

IV. PRIĖMIMAS MOKYTIS PAGAL PAGRINDINIO UGDYMO PROGRAMOS PIRMĄJĄ DALĮ

34. Į mokyklą pradėti mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį pirmumo teise priimami mokiniai, mokykloje baigę pradinio ugdymo programą ir asmenys, gyvenantys mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje.
35. Tėvų (globėjų, rūpintojų) ir vaikų pageidavimu į mokyklą gali būti priimti mokiniai, negyvenantys mokyklos aptarnavimo teritorijoje ar gyvenantys gretimoje savivaldybėje, pagal prašymo padavimo datą.
36. Jei mokykla negali patenkinti visų ta pačia data registruotų prašymų, pirmiausia priimami:
36.1. mokiniai pagal jų mokymosi pasiekimus, ar pagal mokyklos pateiktų specialiųjų ir bendrųjų gebėjimų užduočių atlikimo rezultatus;
36.2. specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniai;
36.3. našlaičiai, mokiniai, turintys globėjus ar rūpintojus, ir neįgalių tėvų vaikai;
36.4. mokiniai, kurių broliai ir seserys prašymo pateikimo metu jau mokosi toje mokykloje;
36.5. iš gretimos mokyklos aptarnavimo teritorijos;
36.6. jeigu mokyklos aptarnavimo teritorijoje gyvena vaiko seneliai ar kiti artimi giminaičiai, galintys prižiūrėti ir pasirūpinti mokiniu.
37. Mokytis į penktąsias klases pagal pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį priimami mokiniai, pateikę mokyklos direktoriui:
37.1. tėvų (rūpintojų, teisėtų globėjų) prašymą, jeigu mokėsi toje pačioje mokykloje;
37.2. tėvų (rūpintojų, teisėtų globėjų) prašymą, pradinio išsilavinimo ir nustatytos formos sveikatos pažymėjimą, jeigu mokėsi kitoje mokykloje. Iškilus neaiškumams, tėvai (rūpintojai, teisėti globėjai) priėmimo metu gali pateikti ir kitus dokumentus.
38. Asmenys, norintys tęsti mokslą mokykloje pagal pagrindinio ugdymo programos I dalį, t. y. mokytis šeštoje, septintoje ar aštuntoje klasėje, mokyklos direktoriui pateikia:
38.1. prašymą ir mokymosi pasiekimų pažymėjimą, jei pageidauja mokytis nuo einamųjų metų rugsėjo 1 dienos;
38.2. prašymą, mokymosi pasiekimų pažymėjimą ir (ar) pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje, jei pageidauja mokytis prasidėjus mokslo metams.
Priėmimo metu gali būti pateikti papildomi dokumentai.

V. PRIĖMIMAS MOKYTIS PAGAL PAGRINDINIO UGDYMO
PROGRAMOS ANTRĄJĄ DALĮ

39. Į mokyklą mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį pirmumo teise priimami mokiniai, mokykloje baigę pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį, taip pat asmenys, baigę pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį kitose mokyklose, bet gyvenantys mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje.
40. Tėvų (globėjų, rūpintojų) ir mokinių pageidavimu į mokyklą mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį gali būti priimti mokiniai, negyvenantys mokyklos aptarnavimo teritorijoje ar gyvenantys gretimoje savivaldybėje, pagal prašymo padavimo datą ar, jei neįmanoma patenkinti visų prašymų, atsižvelgiant į turimus mokymosi pasiekimus ir (ar) mokyklos pateiktų specialiųjų ir bendrųjų gebėjimų užduočių atlikimo rezultatus.
41. Mokytis į devintąsias klases pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį priimami mokiniai, pateikę mokyklos direktoriui:
41.1. prašymą, jeigu mokėsi mokykloje;
41.2. prašymą ir mokymosi pasiekimų pažymėjimą ar pažymėjimą. Priėmimo metu gali būti pateikti papildomi dokumentai.
42. Mokiniai, pageidaujantys tęsti mokslą pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį (mokytis dešimtoje klasėje) kitoje mokykloje, šios mokyklos direktoriui pateikia:
42.1. prašymą ir mokymosi pasiekimų pažymėjimą, jei pageidauja mokytis nuo einamųjų metų rugsėjo 1 dienos;
42.2. prašymą, mokymosi pasiekimų pažymėjimą ir (ar) pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje, jei pageidauja mokytis prasidėjus mokslo metams.
Priėmimo metu gali būti pateikti papildomi dokumentai.

VI. PRIĖMIMAS MOKYTIS PAGAL VIDURINIO UGDYMO PROGRAMĄ

43. Pradėti mokytis pagal vidurinio ugdymo programą priimami mokiniai, pateikę mokyklos direktoriui:
43.1. prašymą ir individualų ugdymo planą, jeigu mokėsi mokykloje;
43.2. prašymą, individualų ugdymo planą ir pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą arba mokymosi pasiekimų pažymėjimą, jeigu mokėsi kitoje mokykloje. Priėmimo metu gali būti pateikti kiti dokumentai.
44. Jei norinčiųjų mokytis yra daugiau nei laisvų mokymosi vietų, pirmiausia priimami asmenys atsižvelgiant į jų pageidavimą tęsti dalykų, dalykų modulių, kurių buvo pradėję mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį, mokymąsi pagal vidurinio ugdymo programą ir mokymosi pasiekimus (pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo įvertinimus, metinius įvertinimus, atliktus projektinius darbus, mokinio sukauptą darbų aplanką ar kitus mokymosi pasiekimų vertinimus).
45. Mokiniui, atvykusiam iš kitos mokyklos, mokykla turi užtikrinti mokymosi tęstinumą, sudaryti galimybę keisti bendrojo ugdymo dalykus, jų kursus ar pasirenkamųjų dalykų modulius.
46. Mokiniai, pageidaujantys tęsti mokslą kitoje vidurinio ugdymo programą įgyvendinančioje mokykloje (mokytis dvyliktoje klasėje), mokyklos direktoriui pateikia:
46.1. prašymą, pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą (ar pažymėjimą) ir individualų ugdymo planą, jei pageidauja mokytis nuo einamųjų metų rugsėjo 1 dienos;
46.2. prašymą, individualų ugdymo planą, mokymosi pasiekimų pažymėjimą ir (ar) pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje, jei pageidauja mokytis prasidėjus mokslo metams.
47. Priėmimo metu mokinys turi teisę pateikti kitus dokumentus.

IX. PRIĖMIMO Į MOKYKLĄ ĮFORMINIMAS

48. Asmuo priimamas mokytis mokyklos direktoriaus įsakymu, sudarius dvišalę mokymo sutartį. Mokymo sutartį už vaiką iki 14 metų jo vardu sudaro tėvai (globėjai), veikdami išimtinai vaiko interesų labui. Vaikas nuo 14 iki 18 metų mokymo sutartį sudaro turėdamas tėvų (rūpintojų) rašytinį sutikimą.
49. Abu mokymo sutarties egzempliorius pasirašo mokyklos direktorius ir prašymo pateikėjas. Vienas sutarties egzempliorius įteikiamas prašymą pateikusiam asmeniui, kitas sutarties egzempliorius saugomas mokinio asmens byloje.
50. Mokymo sutartyje nurodomos sutarties šalys, mokymosi programa, jos baigimo forma, šalių įsipareigojimai, sutarties terminas, jos keitimo, nutraukimo pagrindai ir padariniai.
51. Švietimo santykiai prasideda nuo pirmos mokinio mokymosi dienos. Mokymo sutartis sudaroma iki pirmos mokymosi dienos. Mokymo sutarties nuostata, prieštaraujanti Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams, negalioja. Mokymo sutartis registruojama mokykloje, jeigu Lietuvos Respublikos įstatymai nenustato kitaip.
52. Mokymo sutartis sudaroma su kiekvienu atvykusiu nauju asmeniu bei tos mokyklos mokiniu, pradedančiu mokytis pagal aukštesniojo lygmens ugdymo programą, jo mokymosi pagal tą ugdymo programą laikotarpiui.
53. Mokymo sutartis registruojama mokymo sutarčių registracijos knygoje.
54. Sudarius mokymo sutartį, asmuo įtraukiamas į mokinių duomenų bazę, formuojama jo asmens byla. Asmens byla saugoma mokykloje. Jei mokinys yra atvykęs iš kitos ugdymo įstaigos, persiunčiama jo asmens bylos kopija.
55. Asmenų paskirstymas į klases įforminamas mokyklos direktoriaus įsakymu (-ais).

X. PRIĖMIMO Į MOKYKLĄ PRIEŽIŪRA IR ATSAKOMYBĖ

56. Priėmimo į mokyklą priežiūrą vykdo Savivaldybės administracijos švietimo struktūrinis padalinys.
57. Už priėmimo į mokyklą vykdymo pažeidimus atsako mokyklos direktorius Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

XI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

58. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu ir kitais įstatymo lydimaisiais teisės aktais. Pasikeitus teisės aktams, keičiasi ir atitinkami Aprašo punktai.
______________________________________