PATVIRTINTA
Vilniaus Simono Konarskio vidurinės mokyklos direktoriaus
2012 m. kovo 16 d.
įsakymu Nr.V-176
VILNIAUS SIMONO KONARSKIO VIDURINĖS MOKYKLOS MOKINIŲ
PRIĖMIMO KOMISIJOS DARBO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Priėmimo į Vilniaus Simono Konarskio vidurinę mokyklą tvarkos aprašas
(toliau Aprašas) nustato asmenų priėmimo mokytis pagal pradinio,
pagrindinio, vidurinio ugdymo programas į Vilniaus Simono Konarskio vidurinę
mokyklą (toliau mokykla) tvarką, bendruosius klasių komplektavimo
kriterijus, dokumentus, kuriuos turi pateikti į mokyklą priimami asmenys,
prašymų priėmimo ir registravimo tvarką, priėmimo į mokyklą įforminimą.
2. Šiame Apraše vartojamos sąvokos:
Gyvenamoji vieta pagrindinė vieta, kurioje asmuo faktiškai dažniausiai
gyvena ir su kuria jis yra labiausiai susijęs.
Klasė pastovi mokinių grupė, kuri vienerius mokslo metus drauge mokosi
pagal to paties lygio pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą.
Mokyklos aptarnavimo teritorija mokyklai priskirta teritorija, kurią
nustato Vilniaus miesto savivaldybės taryba (toliau Savivaldybės taryba).
Mokymo sutartis mokinio ir švietimo teikėjo susitarimas dėl mokymo ir
mokymosi.
Savivaldybės mokykla mokykla, kurios savininkė arba viena iš dalininkų yra
savivaldybė (kai valstybė nedalyvauja dalininkės teisėmis).
3. Kitos šiame Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos
švietimo įstatyme ir kituose teisės aktuose apibrėžtas sąvokas.
4. Aprašas skelbiamas Mokyklos interneto svetainėje
www.konarskio.vilnius.lm.lt.
5. Mokyklos vadovas atsako už šio Aprašo paskelbimą mokyklos bendruomenės
nariams (mokiniams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems
suinteresuotiems asmenims).
II. ASMENŲ PRIĖMIMO Į SAVIVALDYBĖS MOKYKLAS BENDRIEJI KRITERIJAI
6. Asmenys į Mokyklą mokytis pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo
ministro nustatyta tvarka pritaikytas bendrojo ugdymo programas priimami
vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 29 straipsniu, Mokyklų,
vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklėmis,
patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d.
nutarimu Nr. 768, Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo
mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašu, patvirtintu
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 d.
įsakymu Nr. ISAK-1019 (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011
m. liepos 20 d. įsakymo Nr. V-1369 redakcija), Nuosekliojo mokymosi pagal
bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos
švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556,
Vidurinio ugdymo programos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo
ir mokslo ministro 2006 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. ISAK-1387 (Lietuvos
Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 21 d. įsakymo Nr.
V-1392 redakcija), kitais teisės aktais ir šiuo Aprašu.
7. Į Mokyklą:
7.1. mokytis pagal pradinio ugdymo programą, pagrindinio ugdymo programos
pirmąją ar antrąją dalį pirmumo teise priimami vaikai, gyvenantys mokyklai
priskirtoje aptarnavimo teritorijoje. Tėvams (globėjams, rūpintojams) ir
vaikui pageidaujant mokytis kitoje, nepriskirtoje mokykloje, vaikas
priimamas tuo atveju, jei mokykloje yra laisvų vietų, vadovaujantis šio
Aprašo III-VI skyriais;
7.2. asmenys, pageidaujantys mokytis pagal vidurinio ugdymo programą,
mokyklą renkasi patys. Į Mokyklą mokytis pagal vidurinio ugdymo programą
pirmumo teise priimami mokiniai iš Savivaldybės teritorijos;
7.3. asmenys, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys didelių ar labai
didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, priimami į mokyklų specialiojo ugdymo
skyrius ar specialiąsias klases (grupes);
7.4. mokinys, nutraukęs mokymąsi, Lietuvos Respublikos teisės aktuose ar
sutartyse nustatyta tvarka gali jį atnaujinti toje pačioje ar kitoje
mokykloje.
8. Pažymas apie gyventojo deklaruotą gyvenamąją vietą ir šeimos sudėtį (jei
tokia pažyma reikalinga) mokyklos administracija gauna (esant tėvų
sutikimui) iš Vilniaus miesto gyventojų registro teisės aktų nustatyta
tvarka.
9. Mokyklos klasės komplektuojamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos
Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 patvirtintomis
taisyklėmis.
10. Asmuo, pageidaujantis mokytis, mokyklos direktoriui pateikia prašymą.
Prašymą už vaiką iki 14 metų pateikia vienas iš tėvų (globėjų, rūpintojų).
1416 metų vaikas prašymą pateikia pats, turėdamas vieno iš tėvų (globėjų,
rūpintojų) raštišką sutikimą.
11. Mokyklos vadovas ar jo įgaliotas asmuo užtikrina, kad mokiniai iki 18
metų ugdymo procese dalyvautų tik Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro nustatyta tvarka pasitikrinę sveikatą ir pateikę nustatytos formos
vaiko sveikatos pažymėjimą (forma Nr. 027-1/a), išduotą ne anksčiau kaip
prieš metus (Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2000 m.
gegužės 31 d. įsakymas Nr. 301 Dėl profilaktinių sveikatos tikrinimų
sveikatos priežiūros įstaigose).
12. Prašymai mokytis pagal formaliojo ugdymo programas priimami mokyklos
raštinėje nuo einamųjų metų sausio 2 dienos iki rugpjūčio 15 dienos.
Atskirais atvejais prašymų priėmimas gali būti pratęsiamas. Prašymai
registruojami teisės aktų nustatyta tvarka.
13. Asmenų priėmimą į mokyklą vykdo Mokinių priėmimo komisija (toliau
Komisija) ir mokyklos direktorius.
14. Mokyklos direktorius:
14.1. kiekvienais kalendoriniais metais iki kovo 1 dienos įsakymu tvirtina
Komisijos sudėtį ir jos darbo tvarką (toliau Tvarka). Komisiją sudaro
pirmininkas, sekretorius ir nariai. Tvarkoje nurodoma Komisijos darbo
pradžia ir pabaiga, darbo vieta, posėdžių grafikas, Komisijos narių
atsakomybė, mokinių ir tėvų (rūpintojų, globėjų) informavimo tvarka,
Komisijos posėdžių protokolų ir asmenų pateiktų dokumentų saugojimo vieta ir
terminai;
14.2. įsakymu tvirtina į mokyklą priimtųjų asmenų sąrašus, sprendžia
priėmimo metu iškilusius klausimus.
15. Komisijos posėdžių grafikas ir darbo vieta skelbiami viešai (interneto
svetainėje, skelbimų lentoje ir t. t.).
16. Pirmasis Komisijos posėdis kviečiamas pasibaigus ugdomajai veiklai pagal
Bendruosius ugdymo planus.
17. Komisija viešai skelbia priimtų mokinių sąrašus. Asmenis, kurių prašymai
nebuvo patenkinti, mokykla informuoja individualia tvarka ir nurodo
atsisakymo priimti į mokyklą priežastis.
18. Jei į mokyklą, prasidėjus mokslo metams, atvyksta:
18.1. asmuo, gyvenantis mokyklai priskirtoje aptarnaujamoje teritorijoje, o
mokykloje nėra laisvų vietų, jis priimamas į klasę ar grupę vadovaujantis
Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklių,
patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu
Nr. 768, 25.7 punktu arba siunčiamas į artimiausią tą pačią programą
vykdančią mokyklą;
18.2. asmuo, gyvenantis mokyklos aptarnaujamoje teritorijoje, ir mokykloje
yra laisvų vietų, sprendimą dėl mokinio priėmimo į atitinkamą klasę priima
mokyklos direktorius;
18.3. asmuo, gyvenantis ne mokyklos aptarnaujamoje teritorijoje, ir
mokykloje yra laisvų vietų, sprendimą dėl mokinio priėmimo į atitinkamą
klasę priima mokyklos direktorius.
19. Mokinys, nebaigęs pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programos,
tęsti mokslą priimamas pateikęs mokyklos direktoriui prašymą ir mokymosi
pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje
mokykloje. Asmuo, neturintis išsilavinimą ar mokymosi pasiekimus liudijančio
dokumento, priimamas mokytis tik mokyklos direktoriaus nustatyta tvarka
patikrinus jo žinias bei gebėjimus ir nustačius, kurios klasės programą jos
atitinka.
20. Asmuo, baigęs užsienio šalies pradinio, pagrindinio ugdymo programą arba
tam tikrą jos dalį, vidurinio ugdymo programos dalį, priimamas mokytis
bendra tvarka pagal Aprašo IIIIX skyrius.
21. Lietuvos Respublikos piliečiai ir užsieniečiai, grįžę arba atvykę nuolat
ar laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje, nemokantys valstybinės kalbos, į
bendrojo ugdymo mokyklas priimami vadovaujantis Lietuvos Respublikos
švietimo ir mokslo ministro 2005 m. rugsėjo 1 d. įsakymu Nr. ISAK-1800 Dėl
Užsieniečių ir Lietuvos Respublikos piliečių, atvykusių ar grįžusių gyventi
ir dirbti Lietuvos Respublikoje, vaikų ir suaugusiųjų ugdymo išlyginamosiose
klasėse ir išlyginamosiose mobiliosiose grupėse tvarkos aprašo
patvirtinimo.
22. Užsieniečio, turinčio teisę nuolat ar laikinai gyventi Lietuvos
Respublikoje, lenkų kilmės užsieniečio, išeivio užsienio mokykloje įgytus
pasiekimus mokykla pripažįsta remdamasi mokinio turimais dokumentais.
Prireikus Mokykla organizuoja įgytų pasiekimų patikrinimą ir teikia
rekomendacijas dėl tolesnio mokymosi: sudaro mokiniui individualų ugdymo
planą programų skirtumams pašalinti, numato, kaip ir kokią pagalbą gaus
mokinys. Išeiviais laikomi Lietuvos Respublikos piliečiai, ne mažiau kaip 3
metus gyvenantys užsienyje, arba užsienio valstybių piliečiai, netekę
Lietuvos Respublikos pilietybės.
23. Mokiniai, kurie išvyksta gyventi ar (ir) mokytis į užsienį, pateikę
prašymą mokyklos, kurioje jie mokėsi, vadovui, lietuvių kalbos, istorijos ar
visų atitinkamos klasės dalykų gali mokytis savarankiškai Lietuvos
Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka. Pageidaujantieji
mokytis nuotolinio mokymosi būdu kreipiasi į mokyklą, vykdančią nuotolinį
mokymą.
III. PRIĖMIMAS MOKYTIS PAGAL PRADINIO UGDYMO PROGRAMĄ
24. Pradėti mokytis pagal pradinio ugdymo programą priimamas vaikas, kuriam
tais kalendoriniais metais sueina 7 metai. Į pirmąją klasę gali būti
priimami ir jaunesnio amžiaus vaikai, atsižvelgiant į individualią vaikų
brandą ir pasirengimą mokyklai.
25. Į mokyklą pradėti mokytis pagal pradinio ugdymo programą pirmumo teise
priimami mokykloje mokytis pageidaujantys asmenys, gyvenantys mokyklai
priskirtoje aptarnavimo teritorijoje.
26. Tėvų (globėjų, rūpintojų) ir vaikų pageidavimu į mokyklą gali būti
priimti mokiniai, negyvenantys mokyklos aptarnavimo teritorijoje, jei
mokykloje yra laisvų vietų pagal prašymo pateikimo datą.
27. Jei į mokyklą pradėti mokytis pagal pradinio ugdymo programą jau priimti
visi jos aptarnavimo teritorijoje gyvenantys ir norintys lankyti tą mokyklą
asmenys, o į likusias laisvas vietas yra daugiau ta pačia data registruotų
prašymų, negu mokykla gali priimti mokinių, pirmiausiai priimami:
27.1. specialiųjų ugdymosi poreikių vaikai;
27.2. našlaičiai, vaikai, turintys globėjus ar rūpintojus, ir neįgalių tėvų
vaikai;
27.3. mokiniai, kurių broliai ir seserys prašymo pateikimo metu jau mokosi
toje mokykloje;
27.4. iš gretimos mokyklai teritorijos;
27.5. jeigu mokyklos aptarnavimo teritorijoje gyvena vaiko seneliai ar kiti
artimi giminaičiai, galintys prižiūrėti ir pasirūpinti vaiku;
28. Tėvai (globėjai, rūpintojai), pageidaujantys leisti vaiką į pirmąją
klasę nuo septynerių metų, pateikia mokyklai:
28.1. prašymą;
28.2. vaiko gimimo liudijimo originalą ir kopiją;
28.3. nustatytos formos vaiko sveikatos patikrinimo pažymą;
28.4. dvi vaiko dokumentines nuotraukas.
Atskirais atvejais gali būti pateikti papildomi dokumentai.
29. Tėvai, (globėjai, rūpintojai), norintys leisti vaiką į pradinio ugdymo
pirmąją klasę, kai tais kalendoriniais metais jam dar nesueina 7 metai,
pateikia mokyklai:
29.1. prašymą;
29.2. vaiko gimimo liudijimo originalą ir kopiją;
29.3. nustatytos formos vaiko sveikatos patikrinimo pažymą ir brandumą
mokyklai patvirtinančią rekomendaciją;
29.4. dvi vaiko dokumentines nuotraukas.
Atskirais atvejais tėvai (globėjai, rūpintojai) gali pateikti papildomus
dokumentus.
30. Rekomendaciją vaikui išduoda atitinkama ugdymo įstaiga, jeigu vaikas
lankė ikimokyklinio ugdymo įstaigos ar bendrojo lavinimo mokyklos
priešmokyklinio ugdymo grupę. Jeigu vaikas buvo ugdomas namuose (ir) ar yra
nelankęs priešmokyklinio ugdymo grupės, brandumo mokyklai vertinimą atlieka
mokyklos, į kurią ketinama vaiką leisti, specialistai. Iškilus neaiškumų dėl
vaiko įvertinimo, vaiko brandumą mokyklai nustato Vilniaus miesto
pedagoginės psichologinės tarnybos specialistai.
31. Pažymas apie gyventojo deklaruotą gyvenamąją vietą ir šeimos sudėtį (jei
tokia pažyma reikalinga) mokyklos administracija gauna (esant tėvų
sutikimui) iš Vilniaus miesto gyventojų registro teisės aktų nustatyta
tvarka.
32. Vieno iš tėvų (globėjų) prašymu vaikas gali būti priimamas į antrąją
klasę, jeigu direktoriaus nustatyta tvarka patikrinus jo žinias nustatoma,
kad yra įsisavinęs pradinio ugdymo programos dalį, skirtą pirmajai klasei.
33. Asmenys, norintys tęsti mokslą pagal pradinio ugdymo programą (t. y.
mokytis antroje, trečioje ar ketvirtoje klasėje) mokykloje, mokyklos
direktoriui pateikia prašymą, mokymosi pasiekimų pažymėjimą ir (ar) pažymą
apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje bei nustatytos formos
vaiko sveikatos pažymėjimą.
IV. PRIĖMIMAS MOKYTIS PAGAL PAGRINDINIO UGDYMO PROGRAMOS PIRMĄJĄ DALĮ
34. Į mokyklą pradėti mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos pirmąją
dalį pirmumo teise priimami mokiniai, mokykloje baigę pradinio ugdymo
programą ir asmenys, gyvenantys mokyklai priskirtoje aptarnavimo
teritorijoje.
35. Tėvų (globėjų, rūpintojų) ir vaikų pageidavimu į mokyklą gali būti
priimti mokiniai, negyvenantys mokyklos aptarnavimo teritorijoje ar
gyvenantys gretimoje savivaldybėje, pagal prašymo padavimo datą.
36. Jei mokykla negali patenkinti visų ta pačia data registruotų prašymų,
pirmiausia priimami:
36.1. mokiniai pagal jų mokymosi pasiekimus, ar pagal mokyklos pateiktų
specialiųjų ir bendrųjų gebėjimų užduočių atlikimo rezultatus;
36.2. specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniai;
36.3. našlaičiai, mokiniai, turintys globėjus ar rūpintojus, ir neįgalių
tėvų vaikai;
36.4. mokiniai, kurių broliai ir seserys prašymo pateikimo metu jau mokosi
toje mokykloje;
36.5. iš gretimos mokyklos aptarnavimo teritorijos;
36.6. jeigu mokyklos aptarnavimo teritorijoje gyvena vaiko seneliai ar kiti
artimi giminaičiai, galintys prižiūrėti ir pasirūpinti mokiniu.
37. Mokytis į penktąsias klases pagal pagrindinio ugdymo programos pirmąją
dalį priimami mokiniai, pateikę mokyklos direktoriui:
37.1. tėvų (rūpintojų, teisėtų globėjų) prašymą, jeigu mokėsi toje pačioje
mokykloje;
37.2. tėvų (rūpintojų, teisėtų globėjų) prašymą, pradinio išsilavinimo ir
nustatytos formos sveikatos pažymėjimą, jeigu mokėsi kitoje mokykloje.
Iškilus neaiškumams, tėvai (rūpintojai, teisėti globėjai) priėmimo metu gali
pateikti ir kitus dokumentus.
38. Asmenys, norintys tęsti mokslą mokykloje pagal pagrindinio ugdymo
programos I dalį, t. y. mokytis šeštoje, septintoje ar aštuntoje klasėje,
mokyklos direktoriui pateikia:
38.1. prašymą ir mokymosi pasiekimų pažymėjimą, jei pageidauja mokytis nuo
einamųjų metų rugsėjo 1 dienos;
38.2. prašymą, mokymosi pasiekimų pažymėjimą ir (ar) pažymą apie jo mokymosi
pasiekimus ankstesnėje mokykloje, jei pageidauja mokytis prasidėjus mokslo
metams.
Priėmimo metu gali būti pateikti papildomi dokumentai.
V. PRIĖMIMAS MOKYTIS PAGAL PAGRINDINIO UGDYMO
PROGRAMOS ANTRĄJĄ DALĮ
39. Į mokyklą mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį
pirmumo teise priimami mokiniai, mokykloje baigę pagrindinio ugdymo
programos pirmąją dalį, taip pat asmenys, baigę pagrindinio ugdymo programos
pirmąją dalį kitose mokyklose, bet gyvenantys mokyklai priskirtoje
aptarnavimo teritorijoje.
40. Tėvų (globėjų, rūpintojų) ir mokinių pageidavimu į mokyklą mokytis pagal
pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį gali būti priimti mokiniai,
negyvenantys mokyklos aptarnavimo teritorijoje ar gyvenantys gretimoje
savivaldybėje, pagal prašymo padavimo datą ar, jei neįmanoma patenkinti visų
prašymų, atsižvelgiant į turimus mokymosi pasiekimus ir (ar) mokyklos
pateiktų specialiųjų ir bendrųjų gebėjimų užduočių atlikimo rezultatus.
41. Mokytis į devintąsias klases pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją
dalį priimami mokiniai, pateikę mokyklos direktoriui:
41.1. prašymą, jeigu mokėsi mokykloje;
41.2. prašymą ir mokymosi pasiekimų pažymėjimą ar pažymėjimą. Priėmimo metu
gali būti pateikti papildomi dokumentai.
42. Mokiniai, pageidaujantys tęsti mokslą pagal pagrindinio ugdymo programos
antrąją dalį (mokytis dešimtoje klasėje) kitoje mokykloje, šios mokyklos
direktoriui pateikia:
42.1. prašymą ir mokymosi pasiekimų pažymėjimą, jei pageidauja mokytis nuo
einamųjų metų rugsėjo 1 dienos;
42.2. prašymą, mokymosi pasiekimų pažymėjimą ir (ar) pažymą apie jo mokymosi
pasiekimus ankstesnėje mokykloje, jei pageidauja mokytis prasidėjus mokslo
metams.
Priėmimo metu gali būti pateikti papildomi dokumentai.
VI. PRIĖMIMAS MOKYTIS PAGAL VIDURINIO UGDYMO PROGRAMĄ
43. Pradėti mokytis pagal vidurinio ugdymo programą priimami mokiniai,
pateikę mokyklos direktoriui:
43.1. prašymą ir individualų ugdymo planą, jeigu mokėsi mokykloje;
43.2. prašymą, individualų ugdymo planą ir pagrindinio išsilavinimo
pažymėjimą arba mokymosi pasiekimų pažymėjimą, jeigu mokėsi kitoje
mokykloje. Priėmimo metu gali būti pateikti kiti dokumentai.
44. Jei norinčiųjų mokytis yra daugiau nei laisvų mokymosi vietų, pirmiausia
priimami asmenys atsižvelgiant į jų pageidavimą tęsti dalykų, dalykų
modulių, kurių buvo pradėję mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos
antrąją dalį, mokymąsi pagal vidurinio ugdymo programą ir mokymosi
pasiekimus (pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo įvertinimus, metinius
įvertinimus, atliktus projektinius darbus, mokinio sukauptą darbų aplanką ar
kitus mokymosi pasiekimų vertinimus).
45. Mokiniui, atvykusiam iš kitos mokyklos, mokykla turi užtikrinti mokymosi
tęstinumą, sudaryti galimybę keisti bendrojo ugdymo dalykus, jų kursus ar
pasirenkamųjų dalykų modulius.
46. Mokiniai, pageidaujantys tęsti mokslą kitoje vidurinio ugdymo programą
įgyvendinančioje mokykloje (mokytis dvyliktoje klasėje), mokyklos
direktoriui pateikia:
46.1. prašymą, pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą (ar pažymėjimą) ir
individualų ugdymo planą, jei pageidauja mokytis nuo einamųjų metų rugsėjo 1
dienos;
46.2. prašymą, individualų ugdymo planą, mokymosi pasiekimų pažymėjimą ir
(ar) pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje, jei
pageidauja mokytis prasidėjus mokslo metams.
47. Priėmimo metu mokinys turi teisę pateikti kitus dokumentus.
IX. PRIĖMIMO Į MOKYKLĄ ĮFORMINIMAS
48. Asmuo priimamas mokytis mokyklos direktoriaus įsakymu, sudarius dvišalę
mokymo sutartį. Mokymo sutartį už vaiką iki 14 metų jo vardu sudaro tėvai
(globėjai), veikdami išimtinai vaiko interesų labui. Vaikas nuo 14 iki 18
metų mokymo sutartį sudaro turėdamas tėvų (rūpintojų) rašytinį sutikimą.
49. Abu mokymo sutarties egzempliorius pasirašo mokyklos direktorius ir
prašymo pateikėjas. Vienas sutarties egzempliorius įteikiamas prašymą
pateikusiam asmeniui, kitas sutarties egzempliorius saugomas mokinio asmens
byloje.
50. Mokymo sutartyje nurodomos sutarties šalys, mokymosi programa, jos
baigimo forma, šalių įsipareigojimai, sutarties terminas, jos keitimo,
nutraukimo pagrindai ir padariniai.
51. Švietimo santykiai prasideda nuo pirmos mokinio mokymosi dienos. Mokymo
sutartis sudaroma iki pirmos mokymosi dienos. Mokymo sutarties nuostata,
prieštaraujanti Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams,
negalioja. Mokymo sutartis registruojama mokykloje, jeigu Lietuvos
Respublikos įstatymai nenustato kitaip.
52. Mokymo sutartis sudaroma su kiekvienu atvykusiu nauju asmeniu bei tos
mokyklos mokiniu, pradedančiu mokytis pagal aukštesniojo lygmens ugdymo
programą, jo mokymosi pagal tą ugdymo programą laikotarpiui.
53. Mokymo sutartis registruojama mokymo sutarčių registracijos knygoje.
54. Sudarius mokymo sutartį, asmuo įtraukiamas į mokinių duomenų bazę,
formuojama jo asmens byla. Asmens byla saugoma mokykloje. Jei mokinys yra
atvykęs iš kitos ugdymo įstaigos, persiunčiama jo asmens bylos kopija.
55. Asmenų paskirstymas į klases įforminamas mokyklos direktoriaus įsakymu
(-ais).
X. PRIĖMIMO Į MOKYKLĄ PRIEŽIŪRA IR ATSAKOMYBĖ
56. Priėmimo į mokyklą priežiūrą vykdo Savivaldybės administracijos švietimo
struktūrinis padalinys.
57. Už priėmimo į mokyklą vykdymo pažeidimus atsako mokyklos direktorius
Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
XI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
58. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu
ir kitais įstatymo lydimaisiais teisės aktais. Pasikeitus teisės aktams,
keičiasi ir atitinkami Aprašo punktai.
______________________________________
|